2017. december 11., hétfő

Év végi hajrá! - BookTag


Sziasztok! 

Megérkezett a blog első booktag kitöltése. Régóta kacsintgattam már a különböző booktagek felé, de eddig egyik sem tetszett annyira, hogy magamtól kitöltsem őket. Viszont..., dobpergés..., megkaptam az első booktag kihívásomat. 

Köszönet érte Anynek! :) 
Az ő válaszait ITT olvashatjátok.

Az én kihívottjaim pedig: 

És akkor következzen az Év végi hajrá! booktag.
Olvasd tovább! :)


1. Milyen könyvet kezdtél el, amit még be kell fejezned?

Jelenleg három könyvet olvasok egyszerre, ezeket mindenképpen szeretném befejezni még 2017-ben. 
Az egyik a Vörös betűkkel, amit még Everglow nyereményjátékán nyertem. December elején kezdtem el olvasni, de a költözés miatt nem igazán volt rá eddig időm. Nagyon kíváncsi vagyok a történet végére, eddig még elképzelésem sincsen, hogyan fog befejeződni. 
Ez a kép már az új olvasósarkomban készült :) 
2017-ben megfogadtam, hogy meghallgatom az összes Harry Potter hangoskönyvet, és már csak a Harry Potter and the Deathly Hallows hiányzik. Ezt is elkezdtem decemberben, esténként mindig erre alszom el. :) 

A harmadik könyv pedig, amit olvasok már, Charity Normantől a Zuhanás. Még csak néhány fejezetet sikerült vele haladnom, de eddig annyira nem nyerte el a tetszésemet. Eléggé rezeg a léc, hogy végigolvassam-e, vagy kerüljön fel a Könyvtáros olvasatlan listámra. 

2. Van úgynevezett őszi könyved, amivel könnyebben átlépsz az évvégi időszakba?

Kifejezetten őszi könyvem nincsen, de minden évben olvasok karácsonyi témájú könyvet. A tavalyi évhez hasonlóan idén is Dash és Lily történetével nyitottam meg a karácsonyra készülést (igen, még októberben!), a második rész (Dash és Lily 12 napja) ha nem is annyira cukormázasan karácsonyi, de azért meghozza a hangulatot. 


3. Milyen új megjelenést vársz még?

Nem is kérdés, hogy mennyire várom az Ambrózy báró esetei sorozat utolsó részét, a Nász és tébolyt! Előrendeltem már karácsonyi ajándékként tőlem nekem, ahogyan megérkezik, állok is neki olvasni, bármi mást kellene csinálnom helyette. 

4. Mi az a 3 könyv, amit idén még el szeretnél olvasni?

Csak hármat lehet választani? :D A Nász és tébollyal együtt érkezik hozzám Colleen Hoovertől a Velünk véget ér, és jó lenne még idén elolvasva visszavinni Gayle Forman Engedj el! című könyvét is. Mind a három írótól idén kezdtem el olvasni, nagyon megszerettem az eddig olvasott könyveiket. 


 5. Van-e könyv, ami még esélyes az "év könyve" címre?

Nagyon sok szuper könyvet olvastam 2017-ben, nagyon nehezen fogom odaadni az "Év Könyve 2017" címet. Remélem, az eddig felsorolt könyvek is versenyben lesznek azért a címért, meglátjuk! 

6. Elkezdted-e már a jövő évi tervezést?

Jelentkeztem már néhány 2018-as könyves kihívásra, de kifejezetten tervezni még nem kezdtem el a jövő évi olvasmánylistámat. Alapjáraton nem szeretem előre eltervezni, hogy mit, mikor olvassak, sokkal jobban függ a könyvválasztásom a hangulatomtól. 

Nagyon tetszett ez a kis booktag, remélem még sok kihívásnak tehetek eleget! :) 

Kukucs :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése