2017. december 31., vasárnap

Idén először... 2017


Sziasztok! 

Az év vége számomra mindig az az időszak, amikor van időm arra, hogy egy kicsit lelassuljak, összegezzek, visszatekintsek az elmúlt évre. Listákat készítek, kitöltöm a YearCompass évösszegző füzetet, összegyűjtöm a jó élményeimet, a sikereimet, a kihívásaimat, levonom a tanulságot azokból a dolgokból, amik nem sikerültek, és elengedem az évet. 

A blogon is szeretném lezárni a 2017-es évet, ezért több bejegyzéssel is készültem, hogy egyben láthassam az idei évemet. 

Tavaly a molyon láttam az Idén először… listát, amibe listaíró szívem azonnal beleszeretett. Hát nem jópofa dolog évről évre összeszedni, mi történt velem az adott évben először? 

Lássuk akkor a 2017-es elsőket!

Olvasd tovább! 


Idén először...

...futottam maratont
...kezdtem el blogot írni
...vettem teljesárú vonatjegyet
...voltam a Volt fesztiválon (Linkin Park) és a Szigeten (Macklemore)
...jártam Horvátországban (Split, Trogir, Primosten) és Portugáliában (Lisszabon)
...fürödtem kavicsos tengerparton
...rendeztem be egy üres szobát (és vettem ágyat, könyvespolcot, szőnyeget, tükröt, komódot, éjjeliszekrényt…)
...van saját franciaágyam
...voltam nem munkaügyben négycsillagos szállodában
...voltam táppénzen
...átúsztam a Balatont
...vettem könyves meglepetésdobozt
...futottam több versenyen (Szarvasűzők: Eger-Miskolc, Zalakaros – Kis-Balaton, Várvölgy)
...futottam az Ultrabalatonon csapatban
...vettem részt barlangtúrán
...írtam diplomamunkát
...vesztettem el valakit a szűk családomból
...hallgattam hangoskönyvet
...fürödtem az Atlanti-óceánban
...aludtak nálam anyáék Pesten
...vettem autópálya matricát
...élővideóztam Facebookon (futás közvetítés)
...teljesítettem a félmaratonmániát (minden évszakban egy félmaraton)
...voltam futós vizsgálaton (rosszul futok)
...vettem részt főzőtanfolyamon (pizzasütés)
...kaptam májusfát
...jártam a Harry Potter stúdióban Londonban
...voltam filmzene koncerten (Harry Potter)
...olvastam el egy év alatt több mint 100 könyvet
...voltam arcmasszázson
...váltottam hitelkártyát
...jártam Lillafüreden, Miskolcon, Egerszalókon
...voltam szabadtéri közösségi edzésen Budapesten (Hősök tere, Szabadság híd)
...voltam a Hungaroringen a paddockban (DTM)
...nyertem Facebookos és blogos nyereményjátékon (nem is egyszer!)
...használtam csekkautomatát
...volt filofaxos naptáram, de nem szerettem és év közben abbahagytam
...lett nem magyar főnököm
...van a mosógép a konyhában
...jártam az Arsenal stadionban (a meccsnézés még hátravan)
...vettem mikrót
...lakom Budapestnek a budai részén
...vettem külföldön könyvet (Londonban a reptéren)
...volt hároméves évfordulóm
...futottam futóversenyen Tapolcán, a szülővárosomban 
...szilveszterkor kirándulunk, és a Csobáncon ünnepeljük az új év kezdetét

Ezzel a bejegyzéssel szeretnék mindenkinek Boldog Új Évet Kívánni! 

Kukucs :)

2 megjegyzés: