2018. január 21., vasárnap

Book A Sloth Club - Januári csomag


Sziasztok!


A mai napon egy újabb Book A Sloth Club bejegyzéssel jövök, ugyanis hozzám is megérkezett a legújabb, januári csomag. Ebben a hónapban szerencsére nem volt gond a postával, rendben megkaptam a kiírt szerdai napon a csomagomat, ami pénteken került hozzám. 

A januári doboz témája a Fantasy hősnők volt, kíváncsian vártam, mit rejt majd a doboz. Tippjeim természetesen voltak, reméltem, hogy valamilyen szempontból Hermione Granger megjelenik a dobozban és Sarah J. Maas karaktereivel is találkozhatom. A meglepetés könyvre viszont nem volt ötletem, a friss fantasy megjelenések közül nem igazán maradt meg bennem semmilyen könyv. 

Mielőtt megérkezett hozzám a könyv, a Book A Sloth Club Facebook csoportjában olvastam a dobozról hideget-meleget, az elégedett vélemények közé csalódott visszajelzések is érkeztek, így még kíváncsibb voltam, melyik tábort fogom erősíteni. 

A tovább mögött láthatjátok a doboz teljes tartalmát, ha még nem kaptad meg a csomagot, akkor semmiképpen se olvasd tovább! Ha érdekel, mit rejtett a doboz, és mi volt róla a véleményem, gyorsan kattints! :) 

Első gondolatom az volt, a csomag bontogatása közben, hogy "jaj de jó, hogy nem megint zöld papírba van csomagolva!". Ez a kék csomagolóanyag sokkal szebb színű, mint amilyen a decemberi zöld volt. 
És akkor lássuk először a könyvet és a hozzá tartozó dolgokat! A meglepetéskönyv Alwyan Hamilton: A homok leánya. Megmondom őszintén, nem hallottam még a könyvről, ezért most kicsit utánanéztem. A könyv eredetileg 2016-ban jelent meg, hozzánk pedig a Maxim kiadó hozta el tavaly a Dream válogatás sorozatában. Ez a fantasy történet egy trilógia első része, a molyos címkék alapján az arab világban játszódik. A Young Adult műfaj képviselője, ezért nem hiányozhat belőle a romantika sem. A fülszöveg alapján én nem vettem volna meg, de így biztosan el fogom olvasni! 
 A könyvhöz tartozik még egy könyvjelző is, ami stílusában az angol borítóhoz passzol. Emellett ebből a csomagból sem maradhatott ki az írónő üzenete, amit angolul és magyarul is olvashatunk. Szeretem, hogy mindkettő alapkellék a dobozokban, bár az írók üzenetei egy idő után csak gyűlni fognak, nem tudom még, mit kezdhetnék velük. 
A Fantasy hősnők témához kapcsolódóan az egyik tippem bejött, Hermione legnagyobb örömömre kétszer is helyet kapott a dobozban. A Funko Pop kulcstartónál felsikítottam, végre nekem is van ilyen figurám! (Bár kicsit nagyobbnak képzeltem őket.) A képeslap is gyönyörű lett, So-So igazán szép fanartot alkotott. A többi hősnő a Trónok harcából került ki, egy jegyzetfüzetet kaptunk Arya, Sansa, Cersei és Brienne szerepelnek rajta. Sajnos a képek nem a legjobb minőségűek, sok helyen pixelesek, és maga a füzet sem színvonalas. Kicsit olyan érzésem van, mintha néhány A4-es lapot összetűztek volna a képekkel, semmi egyedi nincsen benne. A hősnős matricák nem tudom, kiket ábrázolnak és sajnos a leírás alapján sem tudtam őket beazonosítani (Nyx és Lila Bard). 
A végére hagytam a témához szorosan nem kapcsolódó ajándékokat. A "Just one more chapter" vászontáska nálam hatalmas telitalálat. Jó minűségű táska, és méretre is pont megfelelő egy gyors könyvtárazáshoz. A csomagban lapult még egy Kildarás könyvjelző, amit nem igazán tudok sajnos hova tenni, eléggé reklámszagúnak tűnik a dolog. A hátulján lévő idézet a zsiráffal viszont nagyon cuki. Végül, de nem utolsó sorban pedig Book A Sloth Clubos ajándékként egy lajháros mágneses naptár lapult a csomagban. Sajnos ez sem nyerte el annyira a tetszésemet, nagyon sok naptáram van már 2018-ra, kicsit feleslegesnek érzem ezt az ajándékot a csomagba, és különösen nem is szép, hogy olyan jó lenne nézegetni nap mint nap a hűtőn. Az egyetlen változó ajándék a januári doboz leírása alapján a Funko Pop kulcstartó, aki nem Hermionét kapta, annak Daenerys volt a csomagjában.
És akkor most jöjjön a véleményem a januári dobozról! Úgy gondolom, hogy a decemberi doboz nagyon magasra rakta a lécet a könyvekkel és az ajándékokkal is. Sajnos azt a színvonalat ez a meglepetéscsomag nem tudta hozni, de nem mondanám azt sem, hogy csalódtam. Az feltűnt viszont, hogy ebben a csomagban sokkal több a papír alapú ajándék és kevesebb az igazán egyedi termék. Aminek én örültem volna még: bögre, gyertya, fürdőgolyó, toll, jelölőcímke, hűtőmágnes, csoki, karkötő. Természetesen azt is tudom, hogy nem mindig tetszhet mindenkinek minden ugyanúgy, és a dobozok is lehetnek eltérő színvonalúak. Mindenképpen meg kell jegyeznem, hogy a képek minőségén szeretném, ha javítanának, sokat veszít így egy amúgy szuper tárgy az értékéből. 


A februári dobozt most nem rendeltem meg, a Mágikus lények téma ugyanis elsőre nem mozgatott meg. A Book a Sloth Club azonban megosztott néhány előzetest a csomag tartalmáról, és a párnahuzat nagyon tetszik belőle, szerintem Dobby lesz rajta (és én nagyon fogok irigykedni!) A Harry Potter ebben a témában is adott, kérdés, hogy mennyi ideig lehet kielégíteni a rajongókat a sorozathoz tartozó apróságokkal. (Engem elég sokáig!)

Februárban pedig már nem csak magyar nyelvű csomagot lehet rendelni, hanem angol nyelvűt is. A taktikám itt is az, hogy megnézem először az első dobozt, utána pedig már nyugodtabb szívvel tudok rendelni, ha tetszett! :) 

Kövesd a Book A Sloth Clubot Te is, hogy ne maradj le a következő meglepetés dobozról! Érdemes csatlakozni a Facebook csoporthoz is, hiszen számtalan játékkal készül a csapat, ahol a következő dobozok közül lehet nyerni. Tervezd újra a logót, állítsd össze, mi legyen a következő dobozban vagy készíts egy szuper könyves montázst és lehet, te leszel a szerencsés, aki megnyeri a következő dobozok egyikét!



Kukucs :) 

4 megjegyzés:

  1. Nekem nem Kildarás könyvjelző volt benne, hanem Kildarás matrica, szóval találtunk akkor még egy "változót". :)
    Hasonlóan vélekedtem én is a dobozról egyébként. A februárira most én sem ruházok be.

    VálaszTörlés
  2. Most gyorsan megnéztem én is, hátha nem matrica az a könyvjelző, de tényleg könyvjelző! :)
    Én az angol dobozra leszek nagyon kíváncsi, mennyiben tér el a magyartól.

    VálaszTörlés
  3. Nekem meg tényleg matrica. :)
    Én is kíváncsi vagyok, de most még nem mertem belőle rendelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A márciusi téma tetszik nagyon, talán abból rendelek, aztán meglátjuk. :)

      Törlés