2018. január 10., szerda

Top 5 Szerda #9 - Könyvek, amiket nem sikerült elolvasni 2017-ben (sem)


Sziasztok! 

A mai Top 5 Szerda bejegyzésben egy kicsit még mindig 2017-ben járunk, ugyanis azokat a könyveket gyűjtöttem össze, amikre már nem jutott idő a tavalyi évben. 

Na, kérem szépen, ez az első lista, ahol gondolkodás nélkül fel tudok sorolni nem 5, hanem legalább 25 könyvet is! A listában végül szerepelnek olyan könyvek, amik már régóta a birtokomban vannak, és olyanok is, amik nemrég kerültek hozzám. 

Remélem, 2018-ban sort tudok keríteni mindegyikre, tervben vannak. :) 

Könyvek, amiket nem sikerült elolvasni 2017-ben (sem)

A listáért olvass tovább! :) 

#5
Fekete István: Téli berek
2017 májusában vettem meg a Nagyvárad téri aluljáróban ezt a csodálatos borítójú Fekete István könyvet. Akkor úgy terveztem, ezzel fogok majd hangolódni a télre decemberben, de aztán mégsem került rá sor. A tél jelenleg tavaszi időjárással leplezi magát, így remélem, Fekete István leírásainak segítségével kicsit téli hangulatba kerülök. 

#4
John Green: Csillagainkban a hiba 
Valahogyan azok a könyvek mindig hátrébb kerülnek a várólistámon, amelyekből már korábban láttam a filmet. (Ebből akár egy jó Top 5 Szerda bejegyzés is lehetne!) Így jártam a Csillagainkban a hibával is, 2014-ben megnéztem a filmet, és még azóta sem sikerült elolvasnom a könyvet. 

#3
Jodi Picoult: Apró csodák
2 könyvet kaptam karácsonyra, az egyik Jodi Picoult legújabb könyve, az Apró csodák. A karácsonyi időszakban és az év végi-újévi sürgés-forgásban nem éreztem magamat lelkileg felvértezve egy ennyire komoly témájú könyvre, de a januári TBR listámon szerepel. 
#2
Markus Zusak: A könyvtolvaj 
A könyvtolvaj az a könyv, amit már többször kivettem a könyvtárból, rajta van az ebook olvasómon, de még egyszer sem olvastam le. Lehet itt is az a gond, hogy láttam a filmadaptációt! Mindenesetre az idei "Olvassunk a holokauszt áldozatainak emlékére" kihíváshoz ezt a könyvet szeretném olvasni. 

#1
Lev Tolsztoj: Anna Karenina
Ezt a könyvet még a gimis magyartanárom ajánlotta nekem, amikor a Bovárynét vettük irodalomórán, azon az alapon, hogyha az tetszett, akkor az Anna Karenina is tetszeni fog. Azóta már néhányszor belekezdtem az olvasásba, de az első 40-50 oldalnál nem jutottam tovább. De nem adom fel, egyszer mindenképpen elolvasom! :) 

Ti melyik könyveket hoztátok magatokkal 2018-ra az előző évekből? 

A Top5 Szerda Goodreads csoportját és a heti témákat ITT találjátok, a magyar bloggerek bejegyzéseit pedig EBBEN a molyos zónában gyűjtjük. 


Kukucs :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése