2017. november 22., szerda

Top 5 Szerda #3 - Könyvek, amikért hálás vagyok

Sziasztok! 

Ismét eltelt egy hét, én pedig ismét jelentkezem a legújabb Top 5 Szerda bejegyzésemmel. 

A heti téma: 

Könyvek, amikért hálás vagyok - legyen bármilyen okból, nagy vagy kicsi 

Igazán hálás téma a mai, ha mondhatom így, hiszen mindenkinek az életében vannak olyan könyvek vagy történetek, amikért hálás lehet. Mert elindította az olvasás útján, segítséget vagy vigaszt nyújtott egy nehéz helyzetben, megváltoztatta a véleményét egy adott témáról, motivációt vagy lendületet adott a hétköznapokban, egyszerűen csak kikapcsolt. 

Az én hálás könyveimért olvass tovább! :) 


#5
Antoine Leiris: Csak azért sem gyűlöllek titeket 
A 2015-ös párizsi terrortámadás óta megváltozott Európa. Amit eddig háborúmentes övezetnek hittünk, veszélyes zónává vált. Antoine megmutatja ebben a rövidke könyvben, ami egy Facebook bejegyzésből született, hogyan vehetjük fel a harcot a terroristák ellen. Nem félünk, nem gyűlölünk, csak élünk.  
Hálás vagyok Antoine-nak, hogy megírta ezt a nyílt levelet, hálás vagyok, mert ember tudott maradni egy embertelen világban.

#4
Szabó Magda: Születésnap
Nagyon sajnálom, hogy Illés Bori történetét már csak felnőtt fejjel olvastam, nem pedig kamaszként. Annyira szépen és őszintén mutatja be Szabó Magda, hogyan lesz egy csak magával törődő kislányból komoly, felelősséget vállaló fiatal felnőtt lány.
Hálás vagyok, mert tudom, milyen könyvet adok majd a 12 éves kamaszlányom kezébe. 

#3
Vavyan Fable: Álomhajsza
Az első felnőtt fantasy könyvem, amiből 13 évesen ezersok idézetet írtam ki a szerelemről. Lilia és Seym kapcsolata azóta is etalonnak számít nálam. Ha lesz egy lányom, Liliának fogják hívni.
Hálás vagyok azért, mert megmutatja, milyen az igazi szerelem. 

#2
Lubics Szilvia: Másfél nap az élet 
Szilvi önéletrajzi könyvét a maratoni felkészülésem alatt olvastam. Igazi motivációt jelentett számomra 1 hónappal a maraton előtt arról olvasni, hogyan lett egy kisvárosi fogorvosnőből Magyarország egyik legjobb ultrafutója. Nemcsak futóknak ajánlom, mert Szilvi kitartása és akaratereje az élet minden területén példaként szolgálhat. 
Hálás vagyok, mert az ő története nekem is erőt adott és sikeresen teljesítettem a maratont. 

ITT el is olvashatod, milyen volt. :) 

#1
J. K. Rowling: Harry Potter sorozat
Hálás vagyok a varázslatért, a barátokért, az összes kalandért, a gyerekkoromért. 
Always. <3


Ti melyik könyvekért vagytok hálásak? Várom kommentben a válaszaitokat!

A Top5 Szerda Goodreads csoportját és a heti témákat ITT találjátok, a magyar bloggerek bejegyzéseit pedig EBBEN a molyos zónában gyűjtjük. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése